Frost

 

 

Frost
Når naturens tårer fryser til is

kommer frosten snikende også i hjertene våre
Tårer skjult bak frosne gitter
Hjerter gjemt bak lukkede dører
inntil

solen treffer innestengt gråt
solen stryker mildt over kinn
solen setter livet i gang

 

 

 

Dette var dagens tolkning i min lille Vinterutfordring: Vinterland. 
Jeg valgte meg ordet frost, fant et bildet i arkivet mitt og laget en liten tolkning til.

Skulle du få lyst å være med i min lille vinterutfordring, så finner du listen under her. Du begynner på hvilken oppgave du vil, men jeg startet med Vinterlandskap.  Og du kan lese mer om HVA du skal gjøre på linken HER. 

Fint om du sier fra om du blir med, så jeg kan legge deg til på linkelisten som kommer hver ettermiddag.

Nå skal jeg ut å ta fatt på de andre oppgavene snart 🙂

 

 

 

#utfordring #fotoutfordring #foto #vinterland

16 kommentarer

Siste innlegg