Går til angrep med “dødsforakt”!

 

 

Ikke annet å gjøre! “Brette opp ermene” (helt unødvendig egentlig pga kort-ermet genser :-D), gripe tak i “fienden” og riste “livet” av den…

Her er det bare om å gjøre å holde koken, mens jeg ennå har litt “husarbeid-energi” i besittelse.. Det er ikke ofte. Målet er et par rom i dag også, så blir jeg vel ferdig før jobben begynner igjen. Jeg vet det høres ut som jeg har et digert HUS, og det har jeg jo ikke… Kun en liten 3-roms. Men det er sånn at når man utsetter vasking lenge, så blir det mye verre når man må i gang. Da må man mer grundig til verks… Og da blir jeg på en måte “sittende fast” i et rom ganske lenge.. 

Så nå går jeg på med dødsforakt for å angripe nok et territorium 😀 

 

Ha en fin dag du!

 

 

 

Vil du se Frodithens trim-økt i går, så trykk på linken

 

 

 

#rengjøring #husarbeid

20 kommentarer
    1. Nå ble jeg sikkert alt for sen til å ønske deg lykke til.. men please.. du trenger ikke vaske på nytt av den grunn 😀 Rekker knapt innom bloggen for tiden,,,,, 🙂 Så innom den utfordringen som snarest.. får se om jeg finner på noe.. lykke til 😀

      1. Nei, håper jeg slipper ny rundvask. Og jeg HAR et rom igjen også 🙂 Badet. Det har nemlig fått litt vask innimellom, har vært verre med stue osv i Coronaen, med kun oss her 😀

    2. Du er flink syns jeg – noen ganger må man! Idag har jeg “renovert huset” som jeg kaller det – er aleine igjen hjemme etter at prinsessa har reist! Klem <3

    3. Brette opp ermene ja..hehe.. Noen ganger bare MÅ man..men litt rot og støv er jo ikke sååå farlig da ..om man ikke har støvallergi.. Her er det mannen som gjør det meste av husvask..men jeg vasker tøy å sånt småtteri da 🙂 Fin dag videre håper på sol snart 🙂 Klem <3

      1. Rot og støv går greit. Og rot er det ikke så mye av, men nå var det MØKKETE rett og slett. Så nå måtte jeg. Men nå er det rimelig bra. Bare badet igjen 😀 I morgen blir det sol 🙂 Skal på tur 🙂 Klemmer <3

    4. Tenk så deilig det blir å sette seg ned etterpå når det lukter godt, du vet det er reint og du kan bare nyte ❤ den følelsen er jo bare sååå god. Ha en fin vaskedag..klem 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg