Gjenbrukt kropp?

 

 

Det er noe sant i det sitatet som sier:

“Fra det øyeblikket man blir født blir man bare eldre” (Sitat: Frodith)

For det er jo sånn at kroppen eldes bittelitt dag for dag. Man blir ikke yngre. Så lenge ingen enda har funnet opp en reverserende prosess, så må vi bare tåle at kroppen viser noen tegn til å bli eldre.
Joda…man kan “flikke litt” så man SER yngre ut, men man BLIR ikke yngre. Så er det sagt!

 

Men jeg er ferdig med klagingen fra i morges, for tenk så heldige mange av oss er. Ta meg f eks: Denne kroppen har faktisk “drevet på” i 58 år. Til og med uten særlige “reparasjoner”. Hvor mange maskiner kan si det samme liksom. Må si at kroppen min er en fin “maskin”. I full “gjenbruk” hver eneste dag!! Så det skal man huske på. Jeg skal ikke klage over alle de rare tingene som har dukket opp. Jeg skal derimot gi meg selv og kroppen min en klapp på skulderen for at de tross alt er så bra som den er, etter å ha blitt “gjenbrukt” i så mange år. Det kan DU også gjøre, om du er 30, 40 eller 50+. Tenk hvor lenge du har vært i gang 🙂

 

6 kommentarer
    1. Jaaa…. vi har vært igang ei stund nå! Det kjennes på kroppen innimellom – ingen tvil om det! Er stolt av alt den og jeg får til sammen…. (skulle bare ønske at jeg var litt sprekere da jeg var ung nok til å orke…., men det var jeg ikke….)! Fint innlegg til ettertanke <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg