Glede seg over og glede seg til

 

Jeg kjenner en kriblende følelse i magen. Eller egentlig i hele kroppen. Det er ikke akkurat sommerfugler, men noe mer liknende bitte små bobler, som popper og spretter omkring i hele meg. Det er så mye å glede seg over. Og å glede seg til.

Jeg gleder meg over å stå opp hver dag, frisk og opplagt klar for nye dager på jobb.
Jeg gleder meg over å ha overskudd til å yte litt ekstra, de siste dagene før ferien.
Jeg gleder meg over å ha god økonomi, kjæreste og venner som er glad i meg og som stiller opp uansett hva som skjer.
Jeg gleder meg over å være trygg på meg selv, og sta nok til ikke å GI MEG de gangene jeg ikke er like trygg.
Jeg gleder meg over sola, skyggene, fugler som kvitrer og barn som løper og ler.
Jeg gleder meg rett og slett over å leve..

 

 

Men jammen meg er det en del å glede seg TIL også. Her føler jeg gledene står i kø:

 

-Jeg gleder meg til i morgen. Jeg skal treffe Mammaen til Lille Supermann
-Jeg gleder meg til lørdag, da drar jeg på hyttetur på Larkollen Camping. Trenger ikke dra langt for å kose seg.
-Jeg gleder meg til onsdag neste uke, da kommer Kjersti, Min Matgale Verden
-Jeg gleder meg  til uken etter, da drar jeg på roadtrip med søsters
-Jeg gleder meg til hele resten av ferien. Da skal jeg bare slenge rundt i byen, i flagrende kjoler, nyte livet, sommeren, spise ute, kose meg med Hr Frodith, og venner <3

 

 

 

Vil du lese om min fine dag, trykk HER.

 

 

#glede #forventninger

6 kommentarer
    1. Herlig å være sånn helt i startgropen på ferien. Husk at jeg kommer torsdag, ikke onsdag 🙂 Gleder meg til byliv nå! klemmer<3

    2. Ja, masse å glede seg over. Det trenger ikke være så “store” ting. Å evne å glede seg er det viktigste. Jeg nyter å ha fri nå, sjøl om det skjer veldig lite. Godt bare å pusle og rusle litt!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg