Glede seg til!

 

Det er så mye å glede seg over og glede seg til!

Akkurat nå ligger en hel sommer foran meg, klar til å bli “angrepet” av MEG! He-he. Den er foreløpig ubrukt, men jeg planene klare. Og jeg kjenner det KILER i magen nærmest, For det er et HAV av mini-turer som står foran meg…Eller i alle fall 3 så langt…

 

Først: -Camping på Hurum med søsters
Så: -Bergens-tur med Karidansen. Masse sosialt med Kjersti så klart. Hotell-liv og bare fryd og gammen
Og: -Camping og fjelltur ved Fagernes, også med søsters.

 

Kan livet bli særlig bedre?
Må bare gjøre ferdig litt jobb først 😉

 

 

 

Har du sett min lattermilde dag på Operataket? Ikke? Hm…

 

 

8 kommentarer
    1. Ja det er masse og glede seg til😊 Du er så flink til å få til småturer hit og dit😃
      Tror jeg må planlegge et eller annet jeg også😃

    2. kjekt å ha flere småferier å se frem til ,jeg ser frem til en lang ferie ,må bare bli kvitt forkjølelsen først som jeg har hatt siden torsdag ,og så må mannen jobbe litt til og ta dose 2 med vaksine

    3. Så gøy! Masse å glede seg til og glede seg over….det er helt klart! Jeg planlegger et par lange bobilturer i sommer…… det blir skikkelig bra! God klem 😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg