Gleder meg som en unge!

(arkivbilde)

 

I dag skal jeg gjøre noe veldig spennende!
Mammaen til Lille Supermann har invitert meg med på “Paint´n sip”, og vi aner virkelig lite om hva vi går til. Det vi vet er at vi skal “lære male” i løpet av et par timer. Og at det er muligheter for å få noe godt å drikke..

Det står at det er perfekt for utdrikningslag og andre selskaper så det blir spennende å se hvem vi havner sammen med. For VI er bare Mammaen til Lille Supermann og meg.  Og vi er IKKE på utdrikningslag. 😀

Jeg er jo glad i å male/tegne, og jeg er glad i å være med på nye ting av dette slaget. Derfor er dette veldig spennende. Jeg gleder meg som en unge! Bilder blir det uansett, både malerier og foto.  Dette må jo blogges, hvis jeg får sjanse å ta noen bilder av bare meg og Mammaen til Lille Supermann, “in action”.

 

Les gjerne morgeninnlegget: “Godt nytt år!?”

7 kommentarer
    1. Det blir artig til dere, ja! 🤗 Min yngste datter har invitert venninner til paint’n’sip et par ganger, og det har visst blitt både fuktig og gode produkter ut av det 😆

      1. Det var ikke spesielt fuktig der i går. Mye damer. To og to. De fleste drakk litt, ikke vi. Bare vann. Men koste oss. Noen ga opp malingen etter hvert og drakk kanskje mer 😀 Men noe veldig fuktig ble det ikke 😀

    2. Åh det høres skikkelig spennende ut, og midt i blinken for dere! 🤩 Gleder meg til bilder!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg