God jul!?

 

 

I dag var det full fart med toget mot Kolbotn, for der ventet julenissen 😀
Søsteren min som ga meg julegave i år: Tur i Gaupesteinsmarka. Hun ventet med bilen, og vi satte snuten utover mot naturreservatet i nærheten av Ski.

 

 

Vi gikk ikke helt til Gaupesteinen. Flere årsaker: klissvåte, gjørmestier pga alt regnet, og mine dårlige menisker. Men vi gikk nå uansett ca 5 km, og det var supervakkert der vi spiste. 

 

 

 

 

 

 

Søsters hadde med matbokser til oss. Innholdet var del av julegaven. Hun hadde bakt rundstykker…

 

 

…. og kokt egg. Finnes det noe bedre enn å spise matpakke ute i skogen? Tror ikke det er mye som slår det 🙂

 

 

 

 

Så herlig vær i dag også. Trengte bare løpetights og t-skjorte inne i skogen. Og det var egentlig litt for varmt.. Jeg hadde ull-t-skjorte. Og det var 22 grader 😛

 

Mange sånne sommerfugler uti skogen der. De ser nesten ut som de er laget i papp! 😀

 

Etter skogsturen dro vi på kafe på Kråkstad Stasjon 😀

 

 

De kjørte gammel stil. 3 bord var alt som var. Og møblert med møbler fra den gang da, og det lå Ukeblader fra 1938 på et bord der. 

 

 

Søsters kjøpte kaffe og kake til oss. Også julegave 🙂

 

Så jo..jeg kan underskrive på en fantastisk fin julegave. God jul!

 

Avsluttet den fine dagen med middag sammen med Hr Frodith på nabokafeen. De har noen enkle retter. Og den ene er så god at for meg trenger de bare ha den 😀

 

 

En fantastisk fin dag 🙂

 

14 kommentarer

Siste innlegg