God morgen

 

 

Hei og hopp!

Jeg kan vel nesten si god formiddag, sånn for min del. Våkne siden kl 5 her vi. Og det er ikke pga at det er julaften altså. Mer pga at jeg sovner tidlig.

Men her sitter vi altså og slasker i pysjen… Eller dvs jeg og Hr Frodith gjør.. Som du ser er det noen andre som er finstasen allerede 😉 Vil du lese mer om disse nissene, finner du innlegget her: En liten bit av mamma.

 

Etterpå går turen til søsters. Blir der til i morgen. Litt tradisjonell julaften. Ellers blir det mye indisk mat og restaurant-spising resten av jula, turer ut å gå, slappe av og bare nyte at jeg har ferie.

 

Ha en fin dag, uansett hvordan den skal tilbringes <3

 

#julaften

7 kommentarer
    1. Så bra dere koser dere i morgenlyset. Her var det også tidlig på, men det er så koselig med tent juletre og kaffe. Nyt dagen og julekvelden. Klem 🙂

    2. God jul til deg, Hr.Frodith, Salt, Pepper og nissene. De er større enn det så ut til på bildet du la ut i går. Favnen full fikk du! Snakkes i romjula!🎄❤🎄

    3. Riktig God Jul søs <3 Sitter også i morgenkåpe men det er fordi jeg akkurat har fått øya opp 🙂 Det ble hvit jul i år :DDD <3 goodklæmme 🙂

    4. Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! 🎅🎄🤶 Nydelige nissene mamma’n din laget, og godt å ha de som minner, særlig på en dag som denne.♥️ Kos deg i juledagene! 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg