Gruing- helt bortkastet energi

Det å grue seg er ganske menneskelig.
Jeg er “verdensmester i gruing”, så ergo kanskje den mest menneskelige av oss alle.. (eller noe sånt?)

Egentlig er det jo en helt idiotisk ting å drive med. Bortkastet energi. Bortkastet tid. For man driver faktisk å “opplever” en ting to ganger. Den ene som “hvordan det KAN bli”. Og så kommer den ekte situasjonen i etterkant, og den kan vise seg å være HELT lik som du forestilte deg, eller noe helt annet. Så hvorfor drive med denne “plagingen”? Det BLIR som det BLIR!!

 

 

 

Dagens gruing går på trening…Jeg er totalt “herjet med” etter en tøff (for meg) treningsøkt i går, OG 1 mil gåtur etterpå. Det verker i HELE kroppen, fra lilletåa opp til starten av håret omtrent… For jeg er nemlig på vei på trening IGJEN…Og jeg vet ikke om jeg vil klare å bevege meg der nede på senteret overhode…

Hvis du leste om gårsdagens treningsøkt, så skjønner du jo at jeg er litt bekymret for om noen har vært og “fiklet med” treningsapparatene i natt også.. Hrmf!!….

Vel… det BLIR som det BLIR!! Ikke noe vits å sitte her å grue seg…Nå GÅR JEG!!!

 

 

5 kommentarer
    1. Noen ganger blir det ikke så ille som man tror heller, og håper det skjedde med deg idag.❤️ Vet det hjelper å tøye ut, så blir ikke musklene så stive. Gratulerer med vel gjennomført treningsøkt! 💪

    2. Ta alt som en utfordring så kanskje man glemmer at man gruer seg. Tenk bare på hvor deilig det blir når det er over. En gå tur på 1 mil er langt men man bør ta en pause underveis. Tenk mere på gleden du føler når det er over. Ha en fin kveld.

    3. Vi kaste mye tid bort på masse forskjellig tull hele tiden, jallefall gjør jeg det. Sitter for mye på pc, ser tv og gruer meg til både ditt og datt 😄. Nå har jeg akkurat kvidd meg til å ta frem støvsugeren, så nå har jeg en pause he he

    4. Nei, sånt som trening skal man jo ikke grue seg, men tvert imot glede seg til! Eller i alle fall glede seg til etterpå! 😀 Jeg pleier også å si at jeg ikke bruker tid på å grue meg, men så gjør det jeg likevel. Til tross for at jeg vet at det er helt bortkastet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg