Gul som sola og gleden

 

 

Jeg har alltid vært glad i gult.
Mulig det er på grunn av at jeg vokste opp i et gult hus. Og for meg var det gule huset det tryggeste som fantes, og jeg forbandt det med bare godt. Å bo i noe gult har nok preget meg 🙂 
Jeg hadde gul bobledress og fine gule kjoler kan jeg huske.

 

 

Opp gjennom har jeg hatt en del gule fine saker, kanskje mest i klær. Men jeg forbinder gult med en glad farge. Som sola selv på en måte. Jeg heter forresten Solfrid om du ikke har fått med deg det. Jeg HETER ikke Frodith, selv om noen ser ut til å tro det 😀

 

Nå er det påske, og gul er jo fargen da. Jeg var ute tidlig i dag, og gikk tur langs Akerselva. Det var masse fint og gult langs elva, selv om det neppe skyldtes påsken. 😉 Fine gule ting, synes du ikke? 🙂

 

 

 

 

 

 

Nå er middagen inntatt, og i skapet venter noe gult til kvelds.
Denne er god. Smaker som ostepop! 

 

 

 

Har du gjettet på hva jeg sa, i mitt forrige innlegg? Trykk HER så finner du innlegget

 

#gul

 

5 kommentarer
    1. Gult er en herlig farge, og du kler det godt da. Jeg vokste også opp i et gult hus (solgult tror jeg fargen het). Da rommet mitt skulle pusses opp, fikk jeg bestemme fargen, og det ble blomstrete gul tapet. Fortsatt god påske til deg! 🐥🐥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg