Gylne søndags-øyeblikk

Snuten er luftet, og hodet har sanket gode tanker. Turen gikk langs Akerselva. Opp til start med trikken, og så gå nedover. Det var yr i lufta, men snø og is fra i vinter er bortevekk. Så at solen manglet merket jeg lite til. Øyeblikkene var gylne og gode likevel. Jeg liker å traske litt rundt for meg selv, tenke tankene mine, finne ro, lytte på andre folk rundt meg uten å være deltaker. Det er i sånne øyeblikk jeg får kreative ideer og rare filosofiske tanker. Jeg trenger sånne øyeblikk 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tenker dette også føyer seg inn i helgeutfordringen til Utifriluft. Gult er kult 😀
Hvis du fil se del 1 hos meg, så er den her: Gult er kult. Også i påsken. 

 

 

4 kommentarer
    1. Slike turer er gull verdt altså! Fine, gule du – og de søøøøøte kyllingene! Dobbeltlevert – og dobbelt-tusentakk for at du tar utfordringen som akkurat det den er – hele-helga-utfordring! God klem <3

    2. Det er så koselig å gå langs Akerselva, og nedover er best! 👍 Jeg var ute på en gåtur idag jeg også, i gråvær og litt yr, men bare godt å få luftet seg litt. Fine gule påskebilder du har delt med oss! 💛🐣🐤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg