Hadde du rett?

 

 

 

Ja, nå var det ikke SÅ mange som var innom utpå lørdags-kvelden i går for å gjette, men noen har da sett videoene mine i alle fall. Og har du ikke sett dem før, kan du se dem nå.
Jeg kommer jo alltid med svarene etterpå, på hva som ble sagt. Så her er det som sies på tegnspråk i hver video. Prøv først da 😉

 

 

 

 

 

 

 

Tegnspråk: I -DAG- LØRDAG. JEG-UTE-GÅ-TUR. DU-GJØR-HVA-DU?

Norsk: “I dag er det lørdag. Jeg er ute og går tur. Hva gjør du i dag?”

 

 

Og så prøver du denne under, før du sjekker svarene…

 

 

 

 

 

 

 

Tegnspråk: I-DAG- LØRDAG. NÅ-VINTER- MEN- KALDT (rister hodet). HER- CA- 5 -GRADER. HADET.

 

Norsk: ” I dag er det lørdag. Det er vinter nå, men det er ikke kaldt . Det er kanskje 5 grader her. Hadet!”

 

Klarte du det? 

 

 

Hvis du vil lese om søndagen min,finner du det HER 

 

 

#tegnspråk #video #lørdag

3 kommentarer
    1. Jeg forstår sånn grovt hva du sier..men noen detaljer ser jeg jo at jeg ikke får helt med meg ! Veldig fin i den kjolen er du i allefall … Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg