Håper litt “head-banging” får opp humøret..

 

I morgen tar jeg det nyfargede håret mitt og stikker fra landet. Planen er å starte helgen med litt “head-banging” og varulv-rock i Karlstad.

 

 

Drar fra jobb i 13.30-tida, og får knapt tid til å stryke håret når jeg kommer fram. Men det MÅ jeg, skal det bli noe fart på “banginga”..

Konserten starter 20, og vi skal ikke bare høre “soft varulv-rock” nei, men også litt mer head-banger-låter av et annet band.

Det heter “Captein Crimson”, og her er eksempel på hvordan jeg skal få ut litt frustrasjon i morgen:

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva som kommer først, “Captein Crimson” eller “Lykantropi” vet jeg ikke, men det høres bra ut begge deler, så det blir garantert en fin start på helgen.

 

 

 

 

Vil du vite litt om hvordan jeg ser på

GLEDE.

Og litt om hvordan jeg blir “okse-frodith”….Vel, klikk deg inn så får du se…

 

 

#helg #rock #konsert #karlstad #musikk

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg