Happiness is an inside job..

 

 

Du fikk kanskje med deg HER at jeg fikk en gave av Karidansen i dag? Bursdagsgave! Enda jeg ikke har bursdag en gang 🙂 En gave på forskudd. Bare fordi hun så noe som hun synes var så passelig til meg, og fordi hun er rett og slett snill <3

Jeg ble SÅÅÅ glad!! Dette smykket bare elsker jeg allerede. Skal bruke det HVER dag. Det sier alt! Og den lille figuren er jo meg som danser rundt i en fargerik kjole. 

 

 

Og det lille budskapet: “Happiness is an inside job”? Det er jo sånn det er…Det kommer innenfra..og av og til må det jobbes litt med ja. Det er ingen ANDRE som kan stå for vår egen lykke. Men akkurat i dag var det Kari som sto for noe av lykken 🙂 

 

Fantastisk gave! SNILLE Kari! <3

 

 

#gave #lykke

7 kommentarer
    1. Så snilt av Kari, og så koselig å få slik presang. Enig i at det var passende gave. Jeg husker når du har bursdag. Liker den sommerfuglkjolen din. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg