Hei og hopp!

 

 

Etter å ha vært veldig flinkis i dag tidlig, les HER, fant jeg ut det var på tid med litt KOS. 
Eller det skulle jeg gjort uansett, men tiden var i alle fall inne, etter 4 timer i full fres i leiligheten..

Skulle møte søsters, nevøer, nevøkjæreste og nevø-onkel..om du skjønner.. 
Lunsj på Posthuset 😀 Det betyr der det gamle posthuset på Tøyen lå “før i tida”. Det er jo ikke posthus der NÅ så klart…

 

 

Fint interiør…Ser ut som hjemme hos noen…

 

 

 

Kjempegod pizza til lunsj!
Jeg og søsters delte en sånn sterk en. Jeg plukket av alle chilliene på min del 😀 Blir sterkt nok bare at de har ligget der…Dytter dem ikke i gapet i tillegg 😮

 

 

En veldig hyggelig søndags ettermiddag <3

 

 

 

 

Siden pizzaen ble til lunsj, blir det rundstykker og egg til middag.. 😉

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg