Hei og hopp- vil du se min kopp?

 

Søndag kveld, snart ny uke.

Håret er vasket, kroppen ren og i morgen venter verden på meg på alle måter 😀 Mer om det i morgen….

 

 

I dag har jeg skaffet meg ikke bare EN, men TO kopper! Og to tallerkener til og med. Frokost-settet til Ladyen er i hus! Endelig <3

 

Og her er de:

 

 

Og som du ser har jeg både kjøpt og fått noe av Ladyen før også jeg, en helt egen vegg her hos meg! He-he. Snakk om å ha EN smak når det gjelder kunst liksom 😀

Det er SÅÅÅÅ fint alt sammen, og koppene var kjempedeilige å drikke av. 

 

 

Som du ser har jeg kjøpt to sett. Et til meg, og et til Hr Frodith. SÅ glad for disse <3 Har prøvekjørt koppene. De egnet seg fantastisk til kaffe og IS her på kvelden 😉

 

 

 

Hvis du vil kjøpe kunst hos Lady August, fineste søs, så klikk på linken- Lady August Shop

 

______________________________________________________

 

 

Og vil du se litt bilder fra mini-ferien min og Markedet der jeg kjøpte koppene og traff Lady August og Karidansen i dag, så trykk på linken HER.

 

 

#kunst #frokostsett #ladyaugust

11 kommentarer
    1. Ååååh for noen koselige bilder! Tuuusen takk søs <3 <3 <3 Du er så fin atte med nyfarget hår og greier <3 Ha en super uke søs, her er labbene høyt ennå men snart skal jeg i gang og få pakket og sendt ut litt stuff fra nettbutikken 🙂 Gooodklæmme <3

    2. Jeg må få somla meg til å bestille et frokostsett. Har tenkt på det lenge, og jeg vet akkurat hvilket jeg vil ha. Ha en fin dag.

    3. Kjempefine kopper! Jeg har alle de ulike motivene og bare elsker dem! Nå har jeg også bestilt et bilde av henne. Mannen ønsket seg til bursdagen som er i dag, men jeg var litt treg med å bestille så bildet får han få når det kommer i posten. Kjekt å ha en gave å vente på også.
      Ellers har søndagen vært fin. Jeg startet med å lage kake, så ble det frokost og tur til boligmessen etter det. Så ble det middag på en ny restaurant her og kvelden ble avsluttet med bursdagsbesøk for mannen med fult hus. Koselig dag altså<3

    4. Har weekdays og Dreams selv så jeg veit at de er fine. Leste at Lady var på marked i helga og fikk sikkert kvitt mye.
      Slike markeder er fine saker, en sosial lokal greie og bra med slike ting som fenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg