Hippie- Frodith

 

Heldigvis tok “Hippie-Frodith” over i dag. 
Jeg startet med ganske så vondt i “snuten”, og hadde planer om å bare være innadørs her. Jeg kunne imidlertid ikke HELT glemme den “jump-suiten” jeg så i går, og tenkte jeg bare skulle opp å HENTE den…og forte meg hjem igjen.

Heldigvis ble formen på snuten noe bedre utover formiddagen,. Litt Paracet og antibiotika,  og i 13-tida dro jeg mot Storo, med en stor dose Hippie-Frodith innabords. Avtalte en kjapp kaffe med Kari. 

 

Siden jeg er litt “hippie” passet det meg ypperlig å kjøpe en jump-suit i cordføyel. Helt som på 70-tallet liksom Og etter min mening får den fram det fine på meg, og skjuler det den skal 😉

Og siden SÅ mange mente i går (se HER) at jeg BURDE kjøpe den…så MÅTTE jeg jo!! Eller?? 😀 he-he

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Godt å få luftet seg litt før kvelden kom 

Nå er vi klare for restaurant her snart, Hr Frodith og jeg 🙂 

 

 

#hippie #antrekk #jumpsuit #buksedress 

9 kommentarer
    1. Bra du er klar for kvelden med god mat og masse folk i pentøy. Håper på et bra nyttår for og dine hvor alle er friske.
      Er hjemme i kveld og hadde kyllingvinger i kveld. Godt nytt år.

    2. Den kledde du SÅ bra da! Passer helt nydelig til hårfargen din og alt, – superfin på! 😀 Kos dere på nyttårsaften, og alle gode ønsker for det nye året til både deg og Hr. Frodith! Klem fra meg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg