Ho-ho-ho

Hei-sveis!!
Føler meg LITT som Bippe Stankelbein om dagen. (Du husker han i Per Ulv? ) Ikke at jeg har så veldig “stankelbein” akkurat, men jeg har litt samme farta føles det som. Som om beina går rundt omtrent som hjul, og man bare hører lyden : SVOOOOOOSJ i det jeg fyker forbi. 
Vel, jeg svooosjer videre herfra også, har ikke tid å stoppe lenge!

Ville bare sjekke om du har vært innom dagens kalender-luke. Der er det LETTE oppgaver i dag altså. Trykk på MEG på bildet her, så kommer du rett til dagens luke i Frodiths Julekalender.

Sees ved kalenderen?

 

#julekalender #adventskalender #jul

3 kommentarer
    1. Har sendt inn svar i dag men nøtene var lette i dag så ble nok et ras av rette svar vil jeg tro. Gavene er vel nesten i boks her, litt bonusgaver blir det kanskje men det må jeg enke på. Skal pakke de inn i morgen og ordne saker og ting. Så er det bare og investere i en ny dress til uka – men da skal jeg ha i tankene at den kan brukes i flere anledninger. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg