Høstrød og våryr i solen

 

På lørdag viste byen seg fra sin beste side. 
Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe finere sted enn Oslo når sola skinner og det begynner å bli vår. Det eksploderer på en måte:

Ut fra husene pipler det folk i alle farger og former. Folk man ikke har sett på et års tid.

Det er muntre stemmer og glade ansikter overalt.

I bakkene ved elva har noen sterke hestehov presset seg gjennom snøen, opp og ut…

Ute-kafeene fylles opp på et blunk av folk tullet inn i pledd, med en skummende øl eller velfylt varm kaffekopp i hånda.

Slikt vær byr jo så klart på uante muligheter for en våryr Frodith. Fotoshooten med Karidansen ble en både morsom og koselig opplevelse. Og en av de varmeste vi har hatt så langt. Vi har jo stort sett holdt på i vinterkulda, med bare armer og istapper under nesa. Nå var det VÅÅÅR!!

Og uten verken spons eller reklame, bare ren fakta: Ja- denne kjolen er også Desigual. Som den jeg hadde på i går også- HER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg burde jo ærlig talt bli sponset litt…Så mye som jeg handler der… 😉

 

 

 

#klær #outfit #desigual #fotoshoot #vår #våryr #oslo

 

11 kommentarer
    1. høres jo deilig ut med vår i Oslo,våren er her også,men stort sett er jeg alene på veien når jeg går tur,ser virkelig ikke så mange ute ennå,må bli litt nærmere sommer først hi hi .Du kler så godt desigual,min mage buler så klea blir for tettsittande,da vises magen altfor masse hi hi ,men jeg liker klea da

    2. Flotte og glade bilder av Frodith’n 😊 Det at våren, sola, lyset og varmen kommer gjør noe med oss. Det begynner p bli gøy å være ute igjen 🌞

    3. Ja, det må du si til dem neste gang du er innom butikken og vise dem de fine bildene. Du er jammen en finfin modell for dem. Ha en vakker ny dag! Klemsiklem 🙂

    4. Kjempeflotte bilder du har tatt 🙂 Bildene dine oser av energi og vårsprudling 🙂

      Hos oss har det kommet halvmeter med snø etter vindrossene som var i går. Jeg vil ha vår nå, men optimisten meg ser det positive i alt 🙂 Snøen som kommer nå hjelper på gammelsnøen å smelte fortere.

      Det er som om alt forandrer seg om våren. Om vinteren skalker vi dører og vinduer, og man ser nesten ikke en nabo på flere måneder. Så kommer våren, og alle verandadører blir lukket opp, og naboene kommer ut og fram 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Kjempeflott i klatrehumør. Du får linke inn butikken,, eller legge ut på deres hjemmeside. Det bruker jeg å gjøre når jeg blogger et firma. Men ikke for å bli sponset, en du hadde jaggu fortjent det så flink som du er 🙂 Det blir som regel satt stor pris på 🙂 Lykke til 🙂

    6. Våren er virkelig på vei nå- jeg har funnet krokus i hagen, men ikke mer enn det 🙂 Flott vær i helgen, men stiv kuling gjorde det så klart lite fristende å være mye ute 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg