Hvem vant???

 

 

Hvem vant? Jeg sa jo det! HER, jeg sa det jo allerede da…. Jeg vant!!

 

Jeg kom meg avgårde på trening… Selv om det satt milevis inne i kroppen et sted. Det var en hard kamp å komme seg ut døra… Måtte forbi mange hindere…. Men jeg vant.. Jeg er jo så spretten som du vet (SE HER), så de hinderne hoppet jeg glatt over …  😉 

Tøffet meg litt i garderoben først….

 

 

Og ikke fullt så tøff inne på apparatene. Men jeg gjennomførte. Og det er ikke verst må jeg si. Jeg føler meg ennå fyllesjuk etter en lang og slitsom uke med reising og festing, selv om jeg ikke har inntatt en dråpe alkohol.

 

Så tok jeg en liten vask, og tøffet meg litt mer i garderoben…

 

…før jeg satte snuten mot kafelivet….

 

…hvor jeg nå sitter og blogger.

Dette er livet altså!!! :.-D 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg