Hvis JEG måtte velge…

 

Nå har jeg jo presset både den ene og den andre til å ta noen valg, som innimellom er SKIKKELIG vanskelig å ta. Da kan jeg ikke være verre enn at jeg svarer på samme spørsmålene selv. Hvis du lurer på hva jeg snakker om, så les ved å trykke på linken :  – “Valgets kval”

Jeg spurte hva leserne ville valgt hvis de MÅTTE velge ( og det måtte de…) Og valgene de kunne velge mellom var disse: 

 

  1. Å være Super-Langbein ELLER Supermann?
  2. Å være Onkel- Skrue eller Petter Stordalen?
  3. Å være naken eller for mye kledd?
  4. Gull eller grønne skoger?
  5. Påske eller jul?
  6. Kjøtt eller grønnsaker?

 

Super-langbein eller supermann?

  • Helt klart Super-Langbein. Begge kan fly, og de vil jeg jo gjerne kunne. Men Supermann er liksom litt for “seriøs” i mine øyne… Litt for alvorlig. Takke meg til en litt klumsete, klønete, blid superhelt, som likevel kan fly

 

Onkel Skrue eller Petter Stordalen?

  • Her må jeg bevege meg ut av Andeby… Jeg er ingen gjerrigknark, sitter ikke å “gnir hender” i pengebingen min. Hadde jeg hatt bingen til Stordalen, og noe av hans pågangsmot, så hadde jeg sikkert satt i gang mye bra 😉

 

Å være naken eller FOR mye kledd?

  • Litt lett å si FOR mye kledd, fordi det er rimelig kaldt ute fremdeles, selv om det er sol…. Men jeg har en innebygd varmeovn som gjør det ulevelig til tider, så vil nok sprade rundt naken i stedet for, hvis jeg bare hadde de to valgene.. Jeg ville jo uansett ikke gå alene rundt naken, siden resten av verden også ville måtte ta disse to valgene. Så NOEN flere ville vi vært 😀

 

Du ser hvor glad jeg er i å gå i lite klær i isvann i april (2022)

 

Gull eller grønne skoger?

  • Helt klart grønne skoger. Både på kort sikt (elsker å gå tur) og på lang sikt (hva skal jeg med gull hvis verden går ad dundas?)

 

 

Påske eller jul?

  • Påsken er en klar vinner her. Jeg elsker som sagt påsken i Oslo. Og jeg føler at det er lite “påske-press”. Det er mye mer “styr” rundt jul, og hva man MÅ og IKKE MÅ. Mens den gule, kule og morsomme påsken er fri for styr synes jeg 🙂

Hvasser påsken 2022

 

Kjøtt eller grønnsaker?

  • Tror jeg har et hemmelig ønske om å bli vegetarianer. I alle fall hvis jeg kunne få alt tilberedt på indisk restaurant, og bare kunne komme å hente med meg hjem 😀 Jeg er glad i kylling, men nesten bare det vi spiser. Og litt fisk. Men grønnsaker på indisk vis, der trenger man ikke kjøtt. Kunne glatt blitt indisk og vegetarianer jeg…

 

 

Det kom inn mange morsomme svar fra leserne mine. Jeg elsker at folk blir med på litt sånn tankespinn :- D

Har du ikke svart ennå? Ikke for sent… 😉
Bare å klikke seg inn å legge igjen svar. 

 

 

4 kommentarer
    1. Flink du! Herlige svar. Jeg rekker nok ikke med alt denne gangen, men påske blir det. I dag skal jeg fikse en kake jeg skal ha med i morgen, for da er det friiiiiii og hygge med familien. Kos deg. Klemsiklem:)

    2. Jeg kunne svart det samme som deg, for jeg er veldig enig i resonnementene. Likevel ville jeg valgt supermann, en mye sunnere kropp. Jeg ville også heller valgt jul, liker ikke presset, men for min del har det opphørt en god del, er jo bare meg og snuppen min og jentene. Påske blir litt for stille og kjedelig i forhold, dessuten får jeg pakke på julaften. Jeg var vegetarianer i 1 år og 6 dager, så jeg vet det går ikke, så må nok bli kjøtt til meg.

    3. He-he, heisann tvillingsjel 🤪. Nå må jeg ut i finværet en tur. Startskuddet er gått for årets Stolpejakt!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg