I skrytehjørnet

Sånn….da var det tid for å få lov å skryte litt av seg selv igjen.
Jeg synes det er viktig at man vet om sine gode egenskaper, så vel som sine dårlige. De dårlige tyter til overflaten så lett som bare det. Men vi har da vitterlig en hel masse fine sider alle sammen også. 

Jeg vet om mine, og jeg er ikke redd for å si dem høyt heller. Det å kunne si noe positivt om seg selv ser jeg som en positiv ting. Så lenge man ikke trekker noen andre ned. Det at jeg kan si høyt hva jeg mener er bra med meg selv betyr ikke at jeg synes jeg er BEDRE enn noen andre. Det betyr bare at jeg synes jeg selv er bra. Punktum

 

 

Nå skal du få lov å skryte litt av deg selv i kommentarfeltet mitt. Vi kaller det Skrytehjørnet 😀 Trekk fram 4-5 ting du synes er bra med deg selv, og skriv de i kommentarfeltet. 

Og for at det ikke skal virke så skummelt så begynner jeg: 

  • Jeg er snill
  • Jeg er kreativ og flink til å skrive
  • Jeg har et optimistisk syn på livet
  • Jeg er gavmild
  • Jeg er klok

 

 

 

Sånn…da var det din tur 🙂

 

 

 

Les også hjerne “Pingle! Tareisammen!”

Et dikt skrevet på inspirasjon jeg fikk av et bilde som Uifriluft la ut i dag tidlig.

 

15 kommentarer
    1. Ja, ut fra sånn jeg kjenner til deg så er det veldig bra positive egenskaper om deg selv du trekker frem. Skal jeg gjøre det samme så tror jeg det må være:

      Jeg er klok og tar smarte valg
      Jeg har humor og selvironi
      Jeg har omsorg for familien min
      Jeg er hjelpsom
      Jeg er engasjert

      1. Dette var bra 🙂 Det aller viktigste og beste er at du klarte å si høyt noe positivt 🙂 Og alt det der er jeg sikker på stemmer ja 🙂

    2. Skryte er kjekt og viktig det!

      1. Jeg er en morgenfugl
      2. Jeg er som regel blid
      3. Jeg er omsorgsfull
      4. Jeg er takknemlig
      5. Jeg er stolt over meg selv

      Sånn… da var skrytingen gjennomført 😀 Herlig!

    3. jeg er snill
      jeg er gavmild
      jeg er sosial og liker besøk
      jeg er flink til å være ute i naturen tross smerter i både hofter og knær
      har jeg satt meg et mål er jeg flink til å gjennomføre så langt det lar seg gjøre
      jeg er flink å lage mat av det jeg høster fra naturen

    4. Aldri lett å si noe pent om seg sjøl, og så 5 ting da…… ! Bare å hive seg uti det, vel?

      1. Jeg er snill.
      2. Jeg er omsorgsfull.
      3. Jeg er standhaftig.
      4. Jeg er flink i jobben min.
      5. Jeg er økonomisk.

      🙂 sånn….. rart….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg