Isdans

 

I går var det tid for å gjennomføre litt isdans. Det er jo ikke sånn at de fleste av oss sitter inne med mengder med kunstløp- eller isdans-bilder liksom. 
Jeg hadde noe planer om å kjøpe favoritt-isen min, og svinse-svanse og danse litt rundt med den. Men siden jeg tross alt har en skøyteis her i byen, så fikk jeg hvertfall komme meg ned på den.

Så blant små isdansere på “meter`n” , entret altså “kjempen” isen. Og med ny kjole, grå hette fra Karidansen og danse-“movesene” inne gjaldt det å simulere noen piruetter på isen i Spikersuppa, selv om skøytene manglet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette var dagens tolkning i min lille Vinterutfordring: Vinterland. 
Jeg valgte meg ordet Isdans, og gjennomførte etter beste evne i alle fall.

Skulle du få lyst å være med i min lille vinterutfordring, så finner du listen under her. Du begynner på hvilken oppgave du vil, og gjennomføre i vilkårlig rekkefølge.  Du kan lese mer om HVA du skal gjøre på linken HER. 

Fint om du sier fra om du blir med, så jeg kan legge deg til på linkelisten som kommer hver ettermiddag.

 

 

Da er jeg snart på vei ut på landet. Og der er det jo både snø og muligens noe vintermoro 😉

 

 

#utfordring #fotoutfordring #foto #vinterland

18 kommentarer

Siste innlegg