Jasså…sitter du bare der??

 

Jeg er bare innom for å sjekke med dere hvordan det går med “froggingen”? Blir det noe futt på hoppingen din? Eller sitter du bare i sofaen med grønne froskelår og venter til fristen nærmer seg??

 

He-he…

 

 

JEG har i alle fall vært ute og “frogget” allerede i dag, som du ser…. KUN for å gi deg noen tips om hvordan et “frogge”- bilde kan være… “Mens- man- venter- på -T-bane- frogging” er fine greier… 😉

 

 

Og hva er det jeg babler om lurer du??

Hvis du ikke var innom i går, så finner du forklaringen til hva jeg “holder på med” HER. 

 

Men kort fortalt: Du må sende meg et bilde hvor du “frogger”, så du kan bli med i frogge-toget mitt neste torsdag! Her er invitasjonen, og du må gjerne dele den ut til noen andre også, som du tror liker sånne rare utfordringer:

 

 

Og HVORFOR skal du gjøre det??

For at vi skal ha det litt MORO vel!! Og se alle blogg-folk vi kjenner i en rar stilling- med et rart ansikt, samlet i et tog! Det ER gøy!! Jeg LOVER!!

Jeg har fått inn et par bilder, men vi trenger jo MAAANGE bilder skal vi slå noen rekorder!! Så…opp på froskelårene dine, sett mobilen på selfie med selvutløser, og frogg i vei!! Og så sender du det til meg.

 

Ååå som jeg gleder meg til bildene kommer <3

 

 

 

#frogging #utfordring

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg