Jeg bare tulla!!

 

Jeg sa jo det! På mårran i dag… Når jeg klagde over at “Livet er for kjipt…eller noe sånn”. For har man ikke mer å klage over enn regn, mørke og litt husvask, så har man jammen ikke noe å klage over… Og det har jeg ikke. Så da såh! Det var altså bare tull.

Joda…jeg har ligget og gnukket på gulvene i noen timer, og det er ikke det festligste i verden. Men jeg gjør det jo ikke SÅ ofte, så det er HELT greit. Innimellom har jeg chattet med Kjersti på Messenger, og klarte til og med å smitte henne med litt vaske- “glede”, så det hele har vært på grensen til hyggelig nesten 😀

Og alle vet jo at når man har vært flink, uansett hvordan flink, så bør man få belønning. Og det fikk jeg.. som du ser… En tur på kafe, med cookie, kaffe latte og cola zero.

 

 

Jeg har det ganske så bra egentlig jeg 🙂 Fri i morgen har jeg også. 

 

Har du en bra påskedag?

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg