Jeg driver ikke BARE og sprader rundt…

 

Du tror kanskje jeg BARE driver og sprader rundt på catwalken... Fjaser og spankulerer og “tar meg ut”. Nei da… Jeg driver med LITT andre småting også 😀

I dag møtte jeg venninne på kafe. En fin liten stund med gode samtaler.
Og etterpå LØP jeg hjem…Ja.. du hørte riktig.

 

 

Jeg hadde jo tatt på meg røde sko i anledning dagen, og ville jo få brukt dem litt. Det er jo superraske joggesko, som må få luftet seg litt innimellom 🙂 Så etter min seanse i prøverommet, så løp jeg hjem. Ikke sååå langt. Men ca 3 km. Nok det i 26 grader…

I morgen skal jeg holde meg innadørs når det gjelder trening. Og heller gå ut etterpå 😉

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg