Jeg føler meg RIK!!

 

Ja, jeg har nok av penger. Lider ingen nød overhode. Tjener greit, og har litt “på bok”.. Men det er ikke sånn jeg føler meg rik. Penger er greit det, men uten rikdom i hjertet er det null verdt liksom. 

Siste tiden, etter mamma døde spesielt, har jeg nok vært litt “VAR”, litt mer sensitiv og åpen for annen input. Jeg har tenkt mer…Jeg har kjent mer på følelser generelt… Ikke at jeg er “ufølsom” ellers heller, men jeg tror du skjønner hva jeg mener.

Men altså…jeg har følt meg rik på venner, varme, omsorg og kjærlighet fra folk rundt meg <3 Veldig godt! 🙂 

 

 

I dag da jeg kom hjem ventet en KJEMPE-overraskelse i posten. Og den postkasse-døren er nesten rustet fast. For det er jo nesten ikke vits å åpne den lenger. Men altså i dag!! Da lå det plutselig en PAKKE der!! Tenk det da. LENGE før jul!!

Den var fra BFF-en i Bergen: Kjersti  (minmagaleverden.no)

 

 

Kjempekoselig brev inni, om hvordan hun har tenkt på meg. Og masse koselig som bare var skrevet til MEG. Og siden du kjenner Kjersti litt kan du kanskje tenke hva jeg fikk?

 

 

Det var en kjempesøt pakke med en Doterra -olje nedi. Appelsin. For positiv stemning og gleder <3

 

 

Og i tillegg var det 3 spiselige ting så klart. Som hun har laget: 

-Mandler (de har Hr Frodith tatt kverken på nesten allerede 😀 )

-Mørke kaker med nydelige sjokolade-biter inne, med litt mint-aktig aroma. (de har JEG nesten spist opp!!)

-Peppernøtter/sandnøtter? (Ikke smakt på enda…)

 

 

Det er godt å ha venner som bryr seg om en, på andre siden av landet. Og kanskje kommer hun til byen snart også <3

 

 

 

Tusen takk min venn <3 Jeg ble SÅ glad, og så overrasket 🙂

 

 

 

Hvis du vil lese om Ludvig med attitude, så finner du det ved å trykke på linken…

 

 

#vennskap #glede #overraskelse #pakke

 

12 kommentarer
    1. Snille Kjersti! Så moro å få overraskelse i posten! Hun sendte meg en prøve på peppermynteolje, men jeg har visst ikke fått somla meg til å bestilt. Den er fin lukte på for å få åpnet luftveiene, og også fin til peppermyntegodt til jul. Kos deg med alt det gode fra pakken!

    2. Gledelig overraskelse i posten. Det er sjelden vare i disse tider ja . Men så mye fint du fikk da. Det fortjente du😊 Gjorde nok dagen fin den😊

    3. Så bra du likte den. Og peppernøttene er veldig gode å dyppe i kaffe/kakao…. Å sende pakke til deg er jo noe av det gøyeste som finnes egentlig, for jeg vet jo at du blir så glad. Egentlig burde vi sendt gaver til deg hele tiden, bare for å få et sånt koselig innlegg <3 Håper jeg kommer før jul, så vi kan prate i RL, gå på kafe, spise middag ute, og kanskje finne på noe sprell 🙂 klemmer<3

    4. Å så koselig – det er godt å ha gode, snille venner! Ja, en blir litt mer VAR innimellom…. jeg er jo også det nå! Og det er heeeelt lov! Gode klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg