Jeg har blitt tegna!!

 

Ja, nå har jeg jo BEDT om det da. Nærmest “tryglet” 😀 Men det gjør ikke gleden mindre akkurat. Når noen tok utfordringen som jeg la ut, og det begynner å” komme inn” tegninger av meg, så er jeg glad som en kanarifugl jeg så klart  🙂 

 

 

EN er allerede ferdig med tegningen, og den er SÅ fin!! Det er Lene Elisabeth som har tegnet. Gå inn å se!! HER Hun skriver så flott også om meg. Så her startet søndagen ganske så fint må jeg si <3 Tusen takk Lene!! 🙂

 

Jeg vet om i alle fall 4-5 stykker til som har snakket om at de skal prøve å tegne litt. Både folk med blogg, og bloggløse bloggvenner. Har et par -tre av dem også.  Moro!! Jeg gleder meg!! Skal samle de som kommer inn i et eget innlegg, i neste helg en gang… 🙂 

 

Her er utfordringen som jeg la ut i går morges: 

 

NY UTFORDRING!!

Her er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da :-D) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 

 

Og her er resten av innlegget om utfordringen i går.

 

 

Blir du med??

 

 

 

#utfordring #tegneutfordring

 

5 kommentarer
    1. Jeg var innom og kikka, og så fin tegning, – helt deg! Jeg skal prøve å få lagd en innen fristen, men tør ikke love noe, – spørs hvor fornøyd jeg blir med den. 😅

    2. Var inne på innlegget du har linket til og så nå! Så ganske umiddelbart at det er deg som Lene E. har tegna, ja!!
      Har ikke kastet meg på slike greier på årevis, men… tja. Det er ikke umuligus at jeg kommer med noe selv ute på bloggen i løpet av dagen!! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg