Jula varer helt til 2. dag…

Når man ikke er SÅ julete, som du sikkert leste om HER, så går jula over i løpet av et par dager. 
Joooda, koselig med julaften og sånt. 
Men 2. dag jul er jeg helt klar for vanlig lørdagsmoro 🙂

 

 

Hadde date med Karidansen, på “Kaffebrenneriet”. Meeeen, hele verden er ikke klar igjen 2. juledag, så der var det stengt. Vi fant en Veggie De Luca- vegetar. Sånn halvveis kiosk, men muligheter for LITT kaféliv. Dvs et par gruppe med stoler og bord. Så det ble både kaffe og smoothie. 

 

 

Det snødde skikkelig ute her i dag, så vi var nedsnødd på et par minutter. Går ikke an å være ute i sånt vær lenge av gangen. Eller, man KAN…men jeg var ikke særlig kledd for det..

 

 

Alltid koselig å treffe Kari. Vi skravler og koser oss. ALLTID! 🙂 Uansett om det er på en Veggie de Luca.

 

 

 

#byliv 

7 kommentarer
    1. Hørtes kjempekoselig ut! Og man hører du er i en større by når du skal på Veggie de luca, hehe. Det har de ikke her.. Såå koselig med snø, men ja det er ikke noe å være ute i lenge. Veldig koselig å se bilder og bra dere skravler lett. Jeg fikk nesten litt storby og cafeabstinenser her.

    2. Koselig å treffes på kafe i jula også🎅🎅jeg er jo som du vet så veldig julete… men vurderer i år å hive ut jula 3.januar…..ikke vente til det vi i min familie kaller tyvendedagjul! Så får jeg lissom rydda før årsoppgjøret starter 4.januar klokka 06.30……😘😘

    3. Herlig med god venninneprat ♥ Og å faktisk få lov til å gå ut på noe i det hele tatt 😀
      Kjekt å se bilder av dere to fine damer. Kos dere videre i romjulen, samme hvor julete eller ikke julete dere er ♥
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg