Katten er ennå ikke død…

 

Selv om “curiosity killed the cat” er JEG altså ikke død ennå. Det kan ha sine grunner, siden jeg verken er en katt, eller synes jeg er SÅ innmari nysgjerrig liksom.
Jeg var da bare LITT nysgjerrig i dag tidlig, og ikke har jeg fått SÅ mye ut av dere heller!! 😀

 

 

Men her er mine svar, som jeg lovet i dag tidlig:

 

 

Potetgull eller is?

  • Her er det vel ingen som lurte så VELDIG på mitt svar vel? Jeg er jo en hund etter is som du vet. Potetgull klarer jeg meg HELT fint uten, men en is om dagen det er godt for magen…

By eller land?

  • Født og oppvokst på landet. Om det er årsaken til at jeg er blitt en skikkelig byjente, eller på tross av, skal ikke sies.. Men jeg er i alle fall blitt en skikkelig byjente etter å ha bodd her i over 25 år. 

 

Heavy-rock eller visesang?

  • Jeg holdt på så skrive : Rock eller visesang i dag tidlig. Men så angret jeg meg. Fant ut at det ble litt vanskelig å svare på for meg selv. Derfor skrev jeg heavy-rock eller visesang, for da var det litt enklere. Jeg er ikke så glad i heavy-rock, men vet om en del fin visesang. Så svarer visesang her 🙂

 

Frukt eller grønnsaker?

  • Helt klart frukt. Spiser noe grønnsaker også, men mest fordi jeg føler jeg MÅ. Men frukt er mer noe jeg spiser fordi jeg ønsker. I alle fall kiwi og mango 😀

 

Tv eller radio?

  • Tv uten tvil. Ser masse på serier av ymse slag. Er veldig lite auditiv, så det meste går bare tvers igjennom hjernen uten å feste seg hvis det er auditiv info…

 

Seilbåt eller snøscooter?

  • Ikke veldig glad i vinter. Men jeg har bodd 3 år i Alta og hatt en venninne i Kautokeino. Vi var mye ute med snøscooteren hennes. Må helt klart velge det. Jeg synes det er artig action, og egner meg veldig dårlig på båt.

 

Sommer eller vinter?

  • Sommer helt klart. Hadde jeg hatt vår som et alternativ hadde det vært VÅR.  Jeg har “jobbet meg gjennom” å prøve å like alle årstidene. Men vinteren har jeg ennå ikke “fått til”… 

 

 

Så – det var mine svar!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg