Kjekk norsk ungdom!

 

Det var det jeg tenkte da jeg føyk ut døra her i dag. 

Ja, med vekt på UNGDOM da selvfølgelig…. Selv om norsk heller ikke er til å komme bort i fra: Noe norskere enn en Marius-genser finnes vel knapt? 

Min ble strikket til meg da jeg var 14. Stor jente allerede da… Ung jente fremdeles nå.. He-he

Var på Sognsvann og svinset en tur på 3,3 km med Karidansen. Fint fotolys var det også, så jeg måtte ta meg av “modell-jobbingen”…. Skjønner godt at hun overlot det til forresten for det var en snabla kald jobb i dag. MEN…NOEN må jo gjøre den jobben også 😉

Karidansen tok seg av andre ting, som du får lese hos henne etter hvert tenker jeg. Ja nå er det jaggu ute gitt…Bæssmor på blankholka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En veldig koselig tur ble det i dag i kulda: -4 føltes som -30.
Selv om YR prøver seg med noe annet!! (Trykk på linken.)

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg