Kjole-eksplosjon!!

 

Nå er det varmt! Nå er det vår!

Nå er det lukten av frisk bjørk, nysvettet svette og is som inntar nesen..

Nå er det lyden av humrende eldre menn på en benk i sola, hylende glade barn og siklende unggutter som lar øynene fare oppover beinene til hun med det kort skjørtet som slentrer forbi..

Nå er det synet av parker fulle med griller, halvnakne kropper som steker seg i solen og smilende munner så langt øyet rekker.

 

Nå er det KJOLE-EKSPLOSJON i Frodiths verden!! 

 

 

 

 

Nå skal de få “kjørt seg”!!

 

Egentlig mest inne for å minne deg på “kjole-konkurransen” jeg la ut i går.

 

Der kan du gjette på antall kjoler jeg har i skapet, og kanskje vinne en premie hvis du gjetter riktig.  Trykk deg inn på linken, og gjett 🙂 Der vil du se noen av kjolene, hvordan jeg vil “telle opp” og kommentarer fra andre som har gjettet. Det KAN jo være litt drahjelp.. Eller ikke… 😀 Jeg har ikke telt opp selv ennå..

 

 

#kjoler #vår #glede

 

11 kommentarer
    1. jeg har bodd i kjoller og gått berrføtt hele pinsen,vært i Trøndelag og der skinte solen nesten døgnet rundt,i kveld kom vi hjem til sola som hadde gått bak fjella og temperaturen bare var 15 +,måtte ha på bukser da,men kjolenen skal nok bli godt brukt i sommer hos meg også

    2. Her kommer skrivetalentet ditt tydelig fram. Du er “rå” på å få fram essensen ved hjelp av få setninger. Stemningsrapporter som bidrar sterkt til å skape bilder, lukter, lyder og fornemmelser hos leseren.🥰 Jeg ER i stemningen din nå!
      Allsidig, kjoleglad Frodith-frøken!🧚‍♂️

    3. Beste tiden av alle, etter en gusten vinter 🙂 Og du er så fin i kjolene dine, herlig altså. Jeg har faktisk flest vinterkjoler jeg, og nå når vekta mi er på vei ned, begynner de jo endelig å passe igjen, men så er det for varmt til å ha dem på 😀 Men noen sommerkjoler har jeg jo også. Det er en fryd nå i varmen 🙂
      Må kikke innom kjole-konkurransen. Har visst gått glipp av den til nå 🙂
      Fine solpinseaften til deg ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg