Kjolefredag…men bare så vidt…

 

Som du vet feirer jeg fredagene med å pynte meg litt. 

I dag var det rett før tradisjonen røyk altså.. Ikke fordi jeg ikke VIL gå i kjoler mer. Men jeg begynner å bli mektig lei de samme gamle “trasene”… He-he… Ikke særlig synd på meg sier du? Neida…har jo en del kjoler å gå på, så LITT fleip er det.. Men jeg har ikke kjøpt et plagg siden 13. mars!! Det er 2 måneder det…Ikke så mye som en ny truse en gang. 

 

 

Og alle disse kjolene…jeg bruker dem jo MYE!! De blir litt slitt faktisk. Det er ikke bare til høytider jeg pynter meg, men ofte i hveragen. SÅ….

 

 

I morgen er planen å treffe søsters. Å ha en NESTEN vanlig bydag. Rusle litt ute i friluft.. Og KANSKJE snuse innom noen butikker… Late som verden er NESTEN som før igjen… 🙂 

 

 

Hadde “fantasidrakt-butikken” vært åpen, så ville jeg så klart gått dit, men den åpner ikke før mandag, så da må jeg dit DA…Rakk altså ikke 17. mai, men jeg har bursdag 18. mai, så da fortjener jeg i alle fall å SE på disse fine draktene 😀

 

Men i morgen: Kose meg med søsters <3

 

 

 

#kjoler #shopping #søsters

5 kommentarer
    1. Den øverste kjolen din i innlegget er veldig herlig. Håper du og søsteren din hadde en fin dag. Sikkert rart når en er vant til å kjøpe en del og plutselig ikke kan det. Jeg har liksom vent meg av med det, så ikke av de som er så fryktelig flink til å opprettholde samfunnshjula slik :).

    2. Kos deg med søsteren i morgen og kanskje du plutselig finner en fin kjole igjen. Nei, det har ikke vært handel her heller på flere måneder, men sånn er det vel for de fleste. Jeg klarer meg fint enda, for nå tar jeg fram sommertøyet! Klemsiklem 🙂

    3. synes du har mage nydelige kjoler eg ,skulle tatt på meg eg også ,men nå snør det så tett ute att en skulle tro det var januar :=) må smile litt når jeg såg fantasidraktene ,jeg sier festdrakt jeg og jeg bestilte meg en slik i dag,får den i neste uke ,skal i konfirmasjon til høsten ,elsdte datter vår skal gifte seg neste år så det er greit å ha en klar i hus

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg