Latter, sol og de gode samtalene

 

Dette har vært en fantastisk dag! Har ikke andre ord. Bare rett og slett fantastisk. Stolpejakten er startet, med Mammaen til Lille Supermann. Vi startet i 9-tida!

 

Det var meldt litt regn utpå. Men vi så ikke stort til det. Derimot så vi en del sol. Såååå deilig 🙂

 

Og jeg har ledd SÅ mye 😀

 

Jeg synes sånne selfie-bilder gjør at jeg ofte får veldig stort hode.. Jeg har jo en grei størrelse på hode i utgangspunktet, ikke særlig lite akkurat.  Men det ser liksom så DIGERT ut på sånne bilder.

 

Så jeg fikk lov å stå bak og det hjalp jo ganske mye 😀 

 

Sånt blir det jo latter av 😀

 

 

Første stopp på Espresso House, etter en del stolper. Vi sjekket gjennom Lysløypa Oslo-boken, for å finne hvor vi kunne ta neste stopp etter noen flere stolper. Sjekk her for å lese om det veldig lure konseptet med rabatter i Lysløypa-boken. 

 

 

Det smarte med Stolpejakten er at man får se så mange steder som man ellers aldri hadde fått se. Plutselig dukker det opp nye plasser, i jakten på disse stolpene. 

 

Vi tok 30 stolper minst, og gikk en 10-12 km til sammen. Hit og dit rundt i byen. Beina fikk kjørt seg…

 

 

Andre tok det mer med ro i solen… Det var ikke knall sol hele tida, men sånn innimellom. Akkurat nok til at man kjenner det er vår 🙂 

 

 

 

Når det begynte å skye til igjen stakk vi på La Belle Flør, som likner en blomsterbutikk, men er BÅDE det og en Cafe. Og der har jeg rabatt fra boken Lysløypa Oslo. 

 

 

Dette fikk vi til 138 kr. Ikke verst synes jeg. Disse rabattene kan jeg like 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Medbrakt kylling skapte litt moro også 😀

 

 

Og innimellom alt fjaset har vi de gode samtalene. Og hele pakken gjør det bare SÅ deilig å tilbringe noen timer med Mammaen til Lille Supermann <3

 

 

 

16 kommentarer
    1. Herlig påskegenser! Og to blide damer ute på stolpejakt – like herlig! Og så mye spennende dere får se da – og nye steder ikke minst! Skulle ønske deet var stolpejakt på disse kanter 🙂

    2. Den genseren din er skikkelig lekker altså! Og er det sånn at “tegnspråk-damer” må ha gul negllakk…..? Det har nemlig prinsessa også nå! Herlige bilder av dere to – alltid glade og fulle av tull! God klem <3

    3. Nydelig påskegenser! Dere to har virkelig mye moro sammen! Herlig! 😊 Og sannelig spottet jeg en stolpe, så nå vet jeg hvorfor det heter stolpejakt! 🤣 Søstera mi prøver alltid å stille seg bak meg når vi skal ta bilder av oss, sånn at hun har minst hode på bildet og ser tynnest ut. 😃

    4. Så fin påskegenser! 🤩💛 Ja, stolpejakt er gøy, og artig å besøke steder man ellers ikke hadde kommet på å gå! 😀👌 Spreke dere som har tatt så mange på én gang! De har såvidt startet opp her også, med et kart på 26 poster.

      1. Ja, gøy med påskejakt. Vi skravler jo mye mens vi går også 🙂 Så to fluer i et smekk 🙂 Det er 48 på det området vi tok i går, Men kan jo ikke ta alle, er så spredt det området.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg