Litt holke skremmer ikke oss!

 

Juledager, hålke og regnvær
Ikke gikk JEG ut med sommerklær
Pakket meg inn i glitter og gull
Selv om dunjakke-gull var noe sabla tull

 

 

Våt, krokbøyd og kjerringfakter
VEKK!! I dag blir det andre takter
Sola skal skinne og Frodithen skal gå
Med sol i øyne og finklærne på

 

 

Kanskje møter vi kongen der ute
Mulig han velger samme rute
For lystslottet ligger der fint i solen
Og Frodithen rusler ut i tur-kjolen

 

 

 

Bildet er fra  utsiden av lystslottet på Bygdøy 

Der jeg var i sommer en tur med Mammaen Til Lille Supermann

 

 

Ta også gjerne en tur å les mine hjemmesnekrede sitater 🙂

 

 

 

6 kommentarer
    1. Godt å komme ut i sola, til tross for holkeføre. Junior og jeg har planer om en Oslo -tur imorgen, – må titte litt på julebelysning m.m før det blir tatt ned. 🌟🥰 Er jo så flott med alt sånt i Oslo! ❤️ Kanskje litt romjulssalg i butikkene også.🛍️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg