Litt tung i rumpa…

 

Bare en “talemåte” altså…Min rumpe er som en “fjær” om du skulle lure 😉 
Men altså det er litt sånn jeg føler meg om dagen. 

 

Startet friskt ut i dag, med planer om å både se skulpturer i Slottsparken og å shoppe “rumpa av meg”.. Men siden den var så tung som du har skjønt, og regnet silte ned hele tiden, ble det NULL skulpturer og kun bittelitt shopping. 

 

 

Skikkelig “tett i desa”, og føler jeg SER sånn ut også….Hm… 

 

Dagen har ikke vært verst likevel altså, tross rumpe med gravitasjons-problemer.. Har kost meg med søsters, selv om jeg satt mest på stoler utenfor prøverommet og ventet på at hun skulle bli ferdig…

 

Etterpå har jeg vært og spist indisk med Hr Frodith. KOSELIG <3

 

 

Hvis du har lyst å lese “om betydningen av å kunne fantasere litt”, så trykk på linken..

 

 

#lørdag #shopping

5 kommentarer
    1. Er tidlig oppe og la meg grytidlig i går. Var på vei til lørdagsopera i Oslo i går men fikk sms av min søster om at far kom på sykehuset. Så jeg dro tilbake men da jeg kom tilbake var far på vei hjem. Det var kanskje denne lille episoden som var årsaken til at jeg drømte at vi tømte huset i Lier. Livets harde fakta men nok om det. Fant noe kyllingfilet jeg la i steikepanna i går. Det smakte godt, hadde litt dårlig med tilbehør men man lærer av alt. Tenkte at jeg skulle prøve meg på søvn igjen nå. Ha en fin dag.

    2. Så heldig som har fjær-rompe, jeg kan ikke si det samme 😁
      Skjønner du er i dårlig form, og i sorg, og da blir alt litt tungt og stoler er kjekt når man kommer seg ut. Og du ser ikke ut som du er rett i desa, nei, du er fin 😊
      Kos at du og Hr Frodith har spist god mat.
      God kveld og natt til deg, gode dame ❤️ Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg