Livet liksom..

 

Hei hei!
Her er jeg. Midt i livet liksom. 
Det er man for så vidt hele tiden, er man ikke. På vei. Midt i livet. Eller i begynnelsen eller slutten for den saks skyld. Aldri godt å si. 

Poenget mitt er at man er nå her. Og hver dag teller, mener nå jeg. 
Det er lett å la seg rive med. I “hamsterhjulet”, der man løper litt rundt uten mål og mening. Uten helt å tenke på at dagene bare går og går. 
Det er ikke det at man må gjøre så STORE greiene alltid, for å gi livet mening. 
For meg er det mer viktig at jeg legger litt mening i det jeg faktisk gjør. Koser meg med det.

Akkurat sånn er det. 
Jeg har et liv som gir MEG mening. 

 

 

 

Har du sett meg tolke foto-oppdraget: Barføtt og høygravid ved kjøkkenbenken?

Det BURDE du! Klikk på linken over: 😀

 

 

 

#livet

 

6 kommentarer

Siste innlegg