Lurer på…

 

Hm….satt egentlig her og lurte på noe…Jeg har jo ikke full oversikt lenger…Eller jeg har vel egentlig aldri hatt DET…Men nå er oversikten ENDA mindre…Hva blogg angår hvert fall. 

 

 

Så jeg har jo overhode ingen anelse om du har fått med deg Lucia-toget mitt i år.. Har du det?? Det er nemlig en tradisjon med Lucia-tog her på bloggen. Og når det i tillegg er en del av kalenderen, så BØR man jo få det med seg.. Synes du ikke?

 

 

Jeg har jo sett noen av dere da. Komme inn fra venstre der, og titte på oss mens vi travet og gikk i tog. Og hvordan vet jeg det? Jo, for noen har jo svart på kalender – luken for i dag, med kommentarer. Og da VET jeg de har vært der. Man MÅ jo ikke svare på jule-nøttene så klart. Men Salt og Pepper blir kraftig fornærmet om dere ikke ser på Lucia-toget… Kremt…Eh…Eller i år er det kanskje MEG som blir mest fornærmet ..He-he.

 

 

Så ta deg en tur inn på Frodiths Julekalender. Der driver vi fremdeles og trasker i Lucia-tog. 

 

#adventskalender

4 kommentarer
    1. Ja jeg savner å vite som ca hvor mange som er innom…For oss som ikke er på topp 100, får jo ikke se noe..men…tålmodighet…det kommer, det kommer….men når…? hihih…Så klart så jeg lucia toget…og DU var flott, og Salt og Pepper var flotte! Ha en god kveld!

    2. Fikk med meg toget ja 🙂 Kjempefine bilder av deg her…fine utrykk på alle, men jeg er jo veldig glad i smil så det nederste er min favoritt <3 Klem fra Mjøndalen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg