Man skal ha respekt for dyra!

 

Da jeg var liten fikk jeg alltid høre: “Man skal ha respekt for dyra!!”
Det betydde i korte trekk at man ikke skulle trø dem for nære, tråkke over grensene deres og i det store å hele “holde litt avstand” kanskje? Jeg tolket det i alle fall sånn.

Det sitter nok i dette når jeg befinner meg på landet. Og det hjelper jo ikke stort på at jeg og barndoms-bestisen ble forfulgt av en gal okse når jeg var her sist heller….. Det kan du lese om her: Dramatisk skogstur-nær angrepet av ku

Så jeg HAR respekt for dyra…som du kanskje ser? 😀

 

 

Holder avstand så det holder….

 

 

Prøver meg LITT nærmere…. Men er jo utafor et gjerde da 😉

 

 

HJÆÆLP!!

 

 

Fine geiter fant vi også…

 

 

Og en gris som visstnok ALDRI reiser seg opp, i følge barndoms-bestisen, valgte å vise seg fram i dag. Posere litt til og med. Det var en DIIIIIGER gris!!

 

 

 

Man skal ha respekt for dyra, og det har jeg. Jeg har holdt meg på fin avstand hele tida. Langt unna til og med 😀

 

Titt også gjerne innom foto-oppdragene jeg har funnet løsninger på:

En selfie med en kongelig

Verdt et besøk i Oslo

 

#landliv

11 kommentarer

Siste innlegg