Med “livet” foran meg!!

 

Hurra det er FREEEEEEDAG!!

Ja, …hm…. livet foran meg…? Ingen vet noe om framtiden, men jeg vet at det er FREEEDAG!! Og hele VERDEN ligger framfor meg nesten.

Det betyr en middag ute (igjen)
Jeg har allerede spist is! (bombe)

Det er sol og jeg har bare legger(nesten).

Jeg har lette hvite joggesko, som gjør at jeg får lyst til å løpe og føler meg lett som en fjær( og det skal en del til)

Jeg skal spise ENDA en is til, senere 😀

 

Snakk om fredag da!! 
Og JA…det er en kjole jeg har på, det er jo kjole-fredag så klart! 

 

 

 

Ta gjerne en tur innom og se på “Feel-me”-bidraget: FLAU  i dag også 🙂

 

#fredag

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg