Med “livet” foran seg!

 

 

 

Ja, tenk det du! For jeg har livet foran meg!
Som om jeg skulle være 12 år, og hele verden ligger der og venter. Og hvordan DET kan ha seg? Når jeg er 54? Jo, fordi livet er NÅ og i morgen, og resten. 

Og jeg gleder meg!

I dag var det kjole-fredag så klart. Feiring av fredagen. Helgen ligger foran meg med masse kos.
Til uken skal jeg på hotell med jobben. I Oslo. Spiller ingen rolle at det er kortreist, koselig likevel. Jobb og sosialt. 
Kun en dag på vanlig jobb til uken, før jeg setter snuten mot fjellet på torsdag. Er det rart jeg ser på det som å ha livet foran seg??

 

Lag deg en strålende helg du også! 🙂
Begynn med kjolen…så går resten av seg selv 😀

 

 

 

Har du lest “4 rare ting om munnbind?” Gjør det da vel. Mye rart man finner ut skjønner du…

 

 

 

#livet #helg #glede

5 kommentarer
    1. Jepp, livet er her og nå, og vi har forhåpentligvis mange år foran oss. 🙂 Høres ut som jeg trivelig høstferieuke, og fjellet er flott nå! Snøen som har kommet forsvinner nok snart igjen, for det skal bli mildere.

    2. “Livet er NÅ og i morgen, og resten. ”
      Det synes jeg var fint skrevet. Jeg er og 54 år, og noen ganger føler jeg meg gammel. Tenker på alt det er for seint å endre på. at livet går i nedoverbakke. ..
      Men du har jo rett! Jeg har hele resten av livet foran meg…

    3. Å så flott at du har tatt helga med stil! Fine du ❤kos med hotell og så tur på fjellet! Nyyyyt 😘jeg har ikke hatt kjole idag, men nå har jeg bobil-kosebukse på….. klem 😘

    4. Fine deg i kjole og flotte farger 😀

      Ja vi har livet foran oss! BLir en god uke foran deg da tenker jeg…. med hotell og fjell – men først er det helg!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg