Med solen foran seg


Sånn rent bokstavelig betyr det at du kanskje at du står der og myser, fordi du får sola rett i fleisen. Men sånn litt i overført betydning så betyr det at man har noe der framme som kan gi en litt glede.

Når livet mørkner litt innimellom så nekter jeg å GI MEG. Joda, jeg kan banne litt, brumme litt, dra fram Okse-Frodith og til slutt ende opp med å sippe litt, hvis ingenting annet funker.. Men når jeg liksom er ferdig med alt det der, så finner jeg som regel ut at ingenting av det der hjelper heller…overhode..

 

Det eneste som hjelper er at JEG endrer innstilling.
At JEG lukker opp døra og går ut i lyset igjen…
Det beste er å lukke døren hardt igjen etter seg, og etterlate Okse-Frodith, brummingen, banningen og alle tårene bak døra der.

Da jeg kom ut i dag fra jobb skinte solen om kapp med meg, og jeg MÅTTE jo bare ta noen bilder: 

 


Ny bukse kjøpt i Sverige. Helt  lik den stripete jeg hadde i går, HER, bare ensfarget og årets modell. Fra Vero Moda.
Jakken er en av de 3 “uniforms-jakkene” jeg kjøpte, i jakten på å finne en som var HELT lik den jeg mistet. Kapp Ahl denne tror jeg…

 

 

 

 

Toppen er fra i fjor. En Hennes og Mauritz – topp. 

 

 

 

 

Nå regner det..
Men hva gjør vel det? Jeg har sola på innsiden for øyeblikket, og en is venter i fryseren 🙂 

 

 

#sol #glede #holdning #endring #klær #outfit #antrekk

10 kommentarer
    1. Flott antrekk og flott dame! Ja…livet går i bølgedaler…det gjelder og ikke synke ned..men holde seg oppe…Tror du er en mester i det….finne det positive som er….ikke bare lete etter det negative…ha en god kveld!

      1. Ja, jeg henger ikke med hode så lenge. Jeg blir sint og lei meg. Og kan kjefte og smelle en liten stund. Men hvis ting ikke GÅR å endre, så er det JEG som må endre meg. Sånn er det bare. Det blir uholdbart ellers. Klem <3

      1. Det var veldig koselig sagt Toril 🙂 Jeg har følt meg litt MUGGEN i det siste, sånn på privaten, men snakker ikke MYE om det på bloggen. Jeg liker å ha et positivt fokus her, for det drar meg OPP hvis ting er litt vanskelig UTE.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg