Mitt siste innkjøp

 

Jeg har vært ute og “stjælt” litt igjen. Og denne gangen våget jeg meg inn til Aylar Von Kuklinski eller Fullstendigkaos.blogg.no.
Han er jo en ekte blogger så klart. Og alle bloggere med respeskt for seg selv…eller noe sånt.. må selvfølgelig  følge noen Challenger innimellom. Jeg liker riktignok å lage mine egne challenger, og lokke med meg andre på dem. Men av og til er jeg altså på “stjæle-runde”. Nå er jeg litt i skral form om dagen, så da “stjæler” jeg over en lav sko…Hm…merkelig uttrykk 😉

Første punkt på programmet er altså:

Mitt siste innkjøp

Det må bli denne: 

 

 

 

 

Sånn bortsett fra matvarer og sminkefjerner…er dette det siste jeg har kjøpt. Denne rasket jeg med meg på vei gjennom et senter her en dag for et par uker siden.Tenkte jeg skulle se romantisk og fin ut til sommeren. Så får vi se da, hvor romantisk jeg kan klare å se ut..Jeg har jo litt tid å øve meg på.. 😉

 

 

Legger ved listen, hvis noen vil “stjæle”:

30 -dagers Challenge

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

Og hvis du ikke har fått med deg: “Alle gode ting er 3 – Urbane”, så finner du den om du trykker på linken..

 

 

#innkjøp #challenge

18 kommentarer
    1. Den var rett og slett nydelig og veldig sart og feminin ♥ Helt i min gate faktisk, sånn bortsett fra at jeg ikke helt har kropp til sånne små plagg akkurat nå. Men det har du ♥ Vakkert ♥

    2. Stjele, lyve, snyte, bedra “over en lav sko” antas å ha sammenheng med drikking av alkohol fra skoformede drikkebegre i riktig gamle dager.
      Og da blir det jo straks litt mer forståelig… 😁

    3. Det var en gøy challenge faktisk! Da gleder jeg meg til imorgen med ti ting om deg.. hehe! Jeg skal faktisk også poste ett innlegg med ti ting om meg som jeg har begynt på..:) klem

      1. Jeg liker sånne lister av og til. Ofte laget selv, men denne likte jeg. Og sikkert 3 år siden jeg fulgte en noen andre laget 🙂 Da skal jeg titte innom å se på din også 🙂 Klem <3

      1. Ja, nok å skrive om uten også, men jeg synes det er litt greit med en sånn i tillegg 🙂 Og synes det var mange morsomme på listen som jeg ikke har gjort før 🙂

    4. Å herregud, en så lang challenge hadde ikke jeg orka å være med på 😛 Lykke til 😀 Og fortsatt god bedring 😀

      1. Tar jo bare en gangen etter som det passer. Jeg liker sånne jeg, deilig å ha ved siden av annen blogging 😀 Her er formen stigende 🙂 Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg