Morgenfugl- klar for jul!

 

 

Hei sveis!

Ja…apropos sveis, her pusses sveisen på egenhånd i dag. Klarer ikke sitte 2 timer i frisørstolen med munnbind, så her fant jeg ut at julesveisen fikk jeg ordne selv. Så…når man er våken før verden har våknet er det bare å sette i gang.

Morgenfugl med litt “grå” fjær fant ut at det var på tide å fjerne “midtrabatten”. Har ikke vært hos frisøren siden oktober, og skal ikke igjen før i slutten av januar. (Håper på bedre forhold i frisørstolen da). Så altså: Kl 05:30 sto jeg på badet og farget håret 😀

Nå er jeg klar for juleferie altså! SÅ deilig med late dager, og lave skuldre på alle måter. Ha tid til å gå tur, møte venner (et par) og ellers gjøre så lite som mulig. 

I dag må jeg få i hus noen julegaver. Ikke SÅ mye som skal kjøpes, men de som SKAL kjøpes bør jeg få i hus NÅ 😀

 

 

Hva er din plan for lørdagen?

 

 

Vil du se mitt bidrag til det digitale julebordet, så finner du det HER

 

#jul #Morgengfugl #hårfarging

 

7 kommentarer
    1. God morgen, morgenfugl 🤗 Her er dagens første tekopp nettopp kommet “i hus”. Plan for dagen er å gjøre minst mulig 😊 Jeg slapp munnbind hos frisøren her i Trondheim da midtrabatten min skulle fjernes. Lite smitte, heldigvis!

    2. Mornings søs 🙂 Det er morgen først nå hahahaha Du har farga håret midt på natta 🙂 Jeg etterfarga også her om dagen, greit å fikse seg litt innimellom 🙂 Riktig good helg og stor god klæm <3

    3. Smart å få gjort unna både hår og julegaver – mine er ferdige også… og hos min frisør trengte jeg heldigvis ikke munnbind i forrige uke! Mine planer er som vanlig…. ut på tur! Og etterpå skal jeg pynte med resten av julestæsjet mitt! Klemmer <3

    4. God morgen! 🌸 Vi selger juletrær og nek, så det kommer nok noen innom etter det idag. Ellers holder jeg på å hekle en juleløper som bør bli ferdig til jul. Kos deg på shopping! 🎁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg