Nå er det snart vår!!

 

Har du lagt merke til det? Snart vår og greier…

Joda, var nok noen kuldegrader når jeg sto opp. Og det er glatt is på bakken jeg gikk tur på i dag. Vi stavret av gårde som to gamle kjerringer der vi gikk, Karidansen og jeg. Men: Sola skinte, det smeltet til og med litt innimellom. Og folk ser MYE gladere ut enn på lenge. Et sikkert vårtegn. 

I tillegg har jeg hørt om noen som har funnet hestehov. Og hva er mer vårlig enn det?

Jeg fikk meg en chiapudding på Kaffebrenneriet i dag. 
Planen var Cultivate, men der er det så fullt hele tida, at man må være tidlig ute for å få plass. I helgene i alle fall. Så…da ble det gode gamle Kaffebrenneriet. 

En flott dag med Karidansen!
Masse skravling, og frisk luft 🙂

 

 

Har du forresten vært i Galleri Frodith og sett på de fine kunstverkene som henger der? Ikke? Det burde du 😀

 

#vår

15 kommentarer

Siste innlegg