Nå er jeg i gang!

 

 

Ja, da vil jeg egentlig erklære sesongen for åpnet!
For sykling?… Neida…For skygge-lek så klart.  Jeg eier jo ikke en sykkel en gang, og jeg virker alt for lat for tida til at jeg kunne KLARE å sykle…Hm… 
Men når det gjelder skygge-lek, vel, da er jeg ikke så lat hvis bare sola viser seg…

Og jeg tar i bruk både egen kropp og andres…Så det er bare å passe seg, hvis du ser jeg kommer snikende 😉 

 

I dag har jeg vært på tur, og tatt bilder av en del annet rart. Mer om det senere.
Ville bare du skulle få med deg at: “Nå er jeg i gang!”

 

(Hvis du ikke har fått med de “Frodithfruen”, så finner du den om du trykker på linken)

 

#skygger #sesongåpning #tur

16 kommentarer
      1. Ja, den har jeg klart å ha hvert år, jeg har hoppet over noen påskenøtter og froggetog og karneval innimellom, men Peter Pan og julekalender har jeg klart hvert år 🙂 Tror jeg… 😀

    1. Så artig bilde, – en sykkel lager så fine skygger! Håper vi får mange anledninger til å ta skyggebilder framover, så da er det bare å ta fram kreativiteten! Ønsker deg en fin lørdagskveld! ☺️

      1. Ja, sykkel er fint på skygge, og jeg skal overgå meg selv i år tror jeg, lete fram mange nye fine 🙂 Håper du har en fin lørdagskveld også 🙂 Gjort noe moro i dag? 🙂

    2. Nåhhh… du skal “lure” meg med på dine sprell igjen? Du fikk ikke nok av aha opplevelser ved å lese innlegget jeg la ut i dag om deg og dine påfunn 😀 Men jeg fant faktisk samtidig et bittelite PeterPan dikt fra en tidligere skyggelek.

      Vi sniker og snoker i kriker og kroker,
      Skyggenes mestre de venter på svar.
      For Frodith og Peter, det er DET de heter!
      Vil ikke se deg, men den skyggen du har 😀

      Lykke til 😀

      1. Herlig skyggedikt, det hadde jeg glemt. Koselig å se igjen 🙂 Det blir nok ikke Peter Pan med det første, men vi må jo varme opp utover våren nå , synes du ikke? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg