Nå spruter det av farger rundt omkring!

 

Har du fått med deg alle som er med i Frodiths Lille Fargeutfordring? Det er skikkelig moro å se alle som legger ut artige bilder med forskjellige farger. Og jeg er SÅ glad for at så mange har litt glede av å drive med dette. Man blir jo glad av å tenke farger og foto, ikke sant. Så kan de der grå greiene vi blir pepret med resten av dagen, bare dra sin kos…eller i det minste holde seg på utsida av hjernebarken for noen timer… 

 

 

 

 

Du kan lese mer om Farge-utfordringen HER.

Se hvordan jeg har løst første tema: Rosa,  HER 
Se hvordan jeg løste andre tema: Oransje HER
Se hvordan jeg løste det tredje tema: Gul HER

Se hvordan jeg løste det fjerde tema: Blå HER

 

Her er de som er med så langt- gå inn og sjekk disse bloggene og finn fram til de fine bildene deres.

nouw.com/hverdagenformeg

kjerringtanker.blogg.no

annebe.blogg.no

utifriluft.blogg.no

natheless.blogg.no

dixierose.blogg.no

monairens.blobb.no

karidansen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

dedicat.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

gryende.blogg.no

pensjonistgunna.blogg.no

midtlivskrise.blogg.no

 

Og du… det er IKKE for sent å bli med. Bare gi meg et pip om du blir med.

 

 

#linker #utfordring #foto #farger

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg