Blues…

 

 

Ja…altså BLÅ (blue) og det er flere av dem..Det blir BLUES…, ikke sant?

Ikke at de er så nedstemte og triste at det gjør noe.. Eller kanskje…fordi at ingen bruker dem.. Men sånn ellers er nok dette gledens fremkomstmiddel, spesielt i disse dager.

Ingen vil vel ta trikken og bussen nå….? Men derimot disse… en gjeng frilufts-“gutter”..de ville vel de fleste like… Men …som du ser, ikke så mange folk ute… Ergo lite i bruk akkurat nå.. 

Kanskje derfor de er litt “blue” likevel..

 

_________________________________________________________

 

Dette var den fjerde oppgaven jeg valgte i Frodiths lille Fargeutrfordring.  Og fargen i dag var altså blå. 

Gå inn og les mer om hva du skal gjøre hvis du vil være med. Men under her finner du i alle fall listen jeg følger. Du kan begynne med hvilken oppgave du vil. Resten av “reglene” finner du når du følger linken.

 

 

 

Og her finner du den forrige oppgaven jeg hadde som var gul.

Vil du være med? Ha de litt moro med farger? Si fra til meg, så legger jeg deg til på den daglige linkelisten 🙂 (den kommer etterpå) 

 

 

#utfordring #farger #glede #blå

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg