Det er ikke gull alt som glitrer…

 

Det er ikke gull alt som glitrer, det er sikkert og visst. Noen ganger er det ganske enkelt bare noe annet som glitrer… Som f eks noe GULT….eller av og til bare folk som smiler og hilser… 

 

Så hei og hopp!.. Her er jeg! Glitrer så godt jeg kan 😉

 

  

 

 

Klar for å gi deg noen glitrende bilder….

For i dag glitret solen, som bare den kan. Den varmet til og med litt der jeg gikk. Etter en hard dag med hjemmekontor (Ikke tull en gang), var jeg gørrsliten. En tur i sola hjalp godt på en kropp med veldig høye skuldre. En blå himmel kan kanskje ikke glitre som gull, men det kan sola og de gule husene : -) 

 

 

 

Og et gul-gult vindu som speiler verden slik den er nå… Strålende, lysende, glitrende vakker på utsiden… Litt “rar” bak veggene og vinduene…

 

 

 

 

Om ikke så lenge er nok verden på sitt mest glitrende igjen….Som gull, som gul….eller ganske enkelt bare som seg selv!

 

_________________________________________________________

 

 

Dette var den tredje oppgaven jeg valgte i Frodiths lille Fargeutrfordring.  Og fargen i dag var gul. 

Gå inn og les mer om hva du skal gjøre hvis du vil være med. Men under her finner du i alle fall listen jeg følger. Du kan begynne med hvilken oppgave du vil. Resten av “reglene” finner du når du følger linken. 

 

 

 

Og her finner du den forrige oppgaven jeg hadde som var oransje.

 

Vil du være med? Ha de litt moro med farger? Si fra til meg, så legger jeg deg til på den daglige linkelisten 🙂 

 

 

#utfordring #challenge #farger #gul 

7 kommentarer

Siste innlegg