Når filtrene forsvinner..

Før hadde jeg en “snill” mobil. Det vil si at den la til et slags filter, HELT av seg selv, slik at rynkene forsvant nesten fullstendig. 
Jeg og Karidansen likte veldig godt det kameraet, spesielt når vi tok bilder innadørs ble det flott. Og når man er 40+….eller kanskje jeg rett og slett må begynne å si 50 + nå… så kan det av og til føles litt greit med “snille” mobil-kameraer. 

Den siste mobilen min er ikke fullt så snill. Null filter. Jeg ser rynkene tydelig og klart. Men jeg tror noe har skjedd med “rynkene” i hjernen min, fordi jeg synes plutselig det ser helt greit ut.  Det ser ikke noe mindre fint ut enn om jeg var helt glatt. Jeg er 55 år,  jeg ser ut som et menneske som har levd et fint liv. Og jeg har det BRA! ikke noe er bedre enn det. 

I dag var jeg hos Karidansen på lunsj. Og så tok vi en liten foto-seanse etterpå. Fordi vi synes det er GØY! Blir bildene bra i tillegg er det en bonus 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du lest:

“Alle gode ting er 3- Huldra”? Ikke? Det burde du…
Eller hva med: “Om å gå i noen andres sko”?

 

 

#nofilter

13 kommentarer

Siste innlegg